ページ

2015年11月3日火曜日

東南アジア二カ国大使日光初訪問歓迎レセプション Welcome reception for two ambassadors from Singapore and Brueni

11月3日 朝
一昨晩のイベントにはるばる市内外からお出かけいただきご参加いただきましたみなさま方、本当にありがとうございました。スケジュール通りになかなか行かない中、温かく臨機応変に対応していただきましたことに大変感謝申し上げます。沢山不行き届きがありましたにもかかわらず、会を盛り上げていただきましたこと、本当に嬉しく感謝申し上げます。まだまだプログラムは続行中ですが、とりあえず、御礼申し上げたいと思います。ありがとうございました。両大使は翌日も地元有志の方々との交流を深められて夕刻、無事に東京へおかえりになられましたことをご報告させていただきます。日光清風塾のメンバーの方々の大きなご協力とご支援に感謝申し上げます。
Dear friends, thank you very much for your kind participation in this big event welcoming two ambassadors from Singapore and Brunei on the occasion of their first visit to Nikko. In spite of the planned schedule sometime happened to be derailed, we appreciate you for your kind understanding and cooperation to make the party cheerful and successful. They left for Tokyo in the evening next day after having more exchange program with some local volunteer people. This appreciation must also go to our Nikko Seifujuku members for their great help and cooperation.






0 件のコメント:

コメントを投稿